שם | |
סיסמא |
🔺 | 🔻28 תגובות פורסמו: |
מהו השכל על פי האחדות, המקיימת את הרגשת המשיכה המינית?
כמו לכל צורה במציאות, אני נמשכת או לא נמשכת...
המשיכה המינית היא עוד צורה, המאפשרת או לא מאפשרת, חיבור בין המינים.
רציתי לברר: מהי אותה משיכה מינית בין גבר ואישה?
האם רבי נחמן מדבר על נושא זה בכלל?
בין גבר לאישה ומשיכה רגשית וצורך המשותף הכל הרבה יותר רוחני ושוה את המשיכה החד פעמית מינית רבי נחמן לא יודע ומעניין גם אותי
- מצד האחדות, כל הצורות והרעיונות ויש משיכה או אין משיכה, אחד הן.
- מצד הנפרדות, מה את באמת שואלת?
כיוון שמשיכה מינית בהיבט הפשוט והבסיסי ביותר, היא משיכה מינית כפשוטו!! לזה או לזה. כמו שאחד נמשך לעוגת שוקולד, והשני נמשך לעוגת תות עם קצפת...
בעולם של הנפרדות, אני מניחה שידוע לך, אולי אני טועה, יש הרבה מאד הסברים ותיאוריות למה המשיכה היא דווקא לאדם מסוים, ולא לאחר, ואין לדעתי תאוריה מחויבת...
רבי נחמן המעיט לדבר בנושא.
באופן כללי דיבר על הימנעות מתלות בתאווה, כזו או אחרת.
אני מתענינת ומבררת עם עצמי בנושא זה כבר הרבה שנים. מעניין אותי להבין יותר לעומק את ההסתכלות בנושא.
אני מבינה שזו תלות כמו כל תלות אחרת: בקפה, בסוכר, בסיגריות, וכ"ו, ובכל זאת במשיכה הזו יש בהרגשתי, בנפרדות יותר עיניין, אני ממש לא מבינה כמו כל התאוריות והחומרים כאן באינטרנט שמדברים ולא באמת מסבירים כלום!! תלחצי בגוגל משיכה מינית ותביני למה אני מתכוונת.
אני משוחחת עם הרבה גברים ונשים שלטענתם לא התחברו לגבר אחד או אישה אחת בגלל חוסר משיכה מינית. והרבה כאלה שהמשיכה הזאת לא היתה להם בחיבור בינהם והיחסים התפוררו בגין ה"מניע הזה".
אני מבינה ש מצד האחדות, כל הצורות והרעיונות ויש משיכה או אין משיכה, אחד הן.
אבל: מה מפעיל את המשיכה המינית???? אשמח לברר.
להבין את השכל של המשיכה המינית.
הכל עניין של אסוציאציות שקורות בתוך המוח של האדם
האדם רוצה להתאחד עם אלוהים, והוא נמשך למה שמבחינה אסוציאטיבית גורם לו להרגיש שהוא אלוהים ושהכל אחד
* סקס, יחסי מין, סיפוק מיני, מיניות, אברי המין, משיכה מינית, הנאה מינית, מיניות, התרגשות מינית.
ישנם מספר היבטים מן הסתם
אחד מהם הוא שהאחדות בין גבר לאישה, שזהו המצב הכי קרוב בגשמיות, לחווית השלם, האחדות, האלוהות, כלומר איחוד ההפכים.
ובנוסף, מי שהכי משדר איתך על אותו "תדר" כלומר ההשתקפות יותר מתאימה, תהיה גם משיכה מינית.
ישנו היבט נוסף, בגלל שנכנסו כל הרעיונות בחלק מן העולם, שזה אסור וכו'... כך ככל שאוסרים משהו על האדם, הוא ימשך לזה יותר.
ועוד, כיוון שברוב המקומות בעולם, האנשים מסתובבים עם לבוש, אז זה כמו אלוהים ש"הוא" בהסתרה, כך האדם שרוצה להבין ולגלות את האלוהי מתוך הצמצום, הנפרדות, ירצה להפשיט כך ברמה החיצונית את כל הבחורות / בחורים שיפגוש (-:
מי יותר, מי פחות... ממש כמו שכל תבונה שמגיעים אליה, היא כמו להפשיט את הצורות של המציאות ולהיות קרוב יותר לאלוהים...
בעניין ההרצאות שכאן, היתה בדיחה ב"סיינפלד", שאם כל האנושות היתה מסתובבת עירומה, וכולם היו חובשים כובע (על הראש..). היו מחוייבים בכך, אז כולם היו משתגעים ורוצים לנגוע בראש של הזולת, והראש היה נהפך לדבר הרגיש והמבוקש ביותר, וכל הנושא של איברי המין, לא היה ממש אטרקציה...
הבהרה בנושא ההשתקפות שרשמתי יותר למעלה.
מצד האמת כל מי שנפגשים איתו, ישקף לך צדדים שונים בעצמך.
אבל זה שישקף לך הכי הרבה את הדברים שאתה אוהב בעצמך, אליו תימשך יותר.
יתכן ומישהו משקף לאדם 80% ממי שהוא, כלומר מהתכונות שלו, אבל אלו תכונות שהוא לא ממש אוהב...
ואדם אחר לעומת זאת ישקף רק 5% מהתכונות שלך, אבל אלו תכונות שאתה אוהב, מן הסתם תימשך יותר לתכונות הטובות שאתה מוצא בשני. וככל שהתכונות הטובות, האלוהיות משתקפות זה מול זו, תהיה יותר משיכה...
אליעד: תשובתך, הכל עניין של אסוציאציות שקורות בתוך המוח של האדם
האדם רוצה להתאחד עם אלוהים, והוא נמשך למה שמבחינה אסוציאטיבית גורם לו להרגיש שהוא אלוהים ושהכל אחד
לא מתישבת לי עם החוויות המגוונות והרבות שהיו לי... ולכן כנראה שישנה תשובה עמוקה יותר.
הכוונה שלי מהו הכלל העומד בשורש המשיכה המינית שלי ספציפית, איך אדע?
אני חוזר ואומר, האדם נמשך לכל מה שגורם לו לחוות אחדות ושהוא אלוהים. לדוגמא: ליטוף, יכול להתחבר אסוציאטיבית ברגע נתון אצל האדם, עם דבר טוב או רע, ובהתאם לזה האדם נמשך לכל דבר ודבר.
כיו"ב כל תהליך אחר בעולם, שהאדם נמשך למשמעות שתת המודע שלו, חווה דרך התהליך החיצוני...
ומי שיודע מה קורה בתת המודע שלו... גם נהנה יותר, וגם יכול להשיג את התכלית עצמה, ביותר דרכים...
שאדם גורם לך לאוהב את עצמך ללא סיבה אזי אתה תאהב אותו ותימשך אליו היינו תירצה בקירבתו
אליעד אם אני מבינה אותך נכון אז מה שאתה אומר זה: אני אמשך מינית לכל גבר אשר אסוציטיבית יגרום לי לחוות אחדות. אז, בפרספקטיבה מסוימת ככל שאני אחווה בתוכי יותר אחדות אהיה בעלת יצר מיני יותר גבוה, ואמשך מינית ליותר גברים ובכלל...
להפך: ככל שתחווי יותר אחדות מתוכך, כך פחות תצטרכי אותה מבחוץ
אז לא תהיה לי שאלה של משיכה מינית?
יש אפשרות ש: משיכה מינית זה מין כוח נשי וגברי שמופעל זה על זה כדי לחוות קשר לאחד?
משיכה מינית, היא ביטוי של הרצון של האדם להתאחד עם המציאות, שמתבטא בדרך כזו או אחרת
אז, אני רוצה להתאחד עם המציאות בצורת משיכה מינית?
המשיכה המינית מנהלת אותי כאישה גרושה ופנויה ומחפשת אחדות, אז מה שאתה אומר זה שככה אני מתאחדת עם המציאות?
* דברים אסורים - ממה נובעת המשיכה של האדם לדברים אסורים?.
* הפכים נמשכים / משיכה / הפכים - האם הפכים נמשכים? מהי מהות המשיכה בין הפכים?.
* סקס, יחסי מין, סיפוק מיני, מיניות, אברי המין, משיכה מינית, הנאה מינית, מיניות, התרגשות מינית.
* להתאחד עם המציאות - מה המשמעות? איך להתאחד עם המציאות?.
* הפכים נמשכים - מה טוב / רע בחיבור ההפכים? ומהו הטוב ביותר?.
מה ההבדל או מה הקשר בין אישה גרושה פנויה ומחפשת אחדות, לאישה נשואה מחפשת אחדות?
ההבדל בינהן הוא לא בחיפוש האחדות אלא בבדיקת במשיכה המינית בפועל לגברים רבים.
האישה הנשואה היא רק עם גבר אחד וחווה משיכה מינית לגבר אחד. לעומת אישה פנויה שחווה זאת להרבה גברים. מה זה קשור לחיפוש האחדות זה אני לא יודעת.
גם אשה נשואה חווה משיכה מינית להרבה גברים
אורן זו לא הפואנטה.
את מנסה לשאול שאלה פשוטה, והיא: מה השכל שיש מאחורי המשיכה המינית? מה מלובש שם? ואיך זה קשור לרצון של האדם להתקרב לאחדות?
לכל הכותבים, נא להשיב על השאלה הזאת
אורן ליתר דיוק: גם נשואה, יכולה לחוות משיכה להרבה גברים, ופנויה יתכן תימשך לגבר אחד... זה לא מחייב את זה..
גם לשאול שאלות, צריך לדעת
והדרך לשאול את השאלות הנכונות, היא על ידי אמת. דהיינו התחברות לאמת שבתוכך, ולבטא את השאלה מתוכך, בלי עטיפות כלשהן...
וכל זמן שהשאלה היא עם הסתרות, התשובה מתעכבת מלהגיע. וכאשר השאלה נשאלת באמת כפי מה שהיא בלי לבושים, אז גם התשובה מגיעה מיד...
וגם על זה, יש פרקים בספר - שצריך לדעת לדעת איך לשאול את מה שבאמת רוצים לדעת
כפי שכבר אמרנו פה בקבוצה מספר פעמים, אדם שואל שאלות ולא הולך לפואנטה, ומסתבך בסיפורי מעשיות...
אז השאלה מתוכי הכי עמוקה היא: מה השכל שיש מאחורי המשיכה המינית? ואיך זה קשור לרצוני להיתקרב לאחדות?
מה בספר יענה לי על זה? חוץ מכל הספר?
העניין של שורש הרצון, לשאול: למה X גורם לי להרגיש טוב יותר מ Y. זה יראה לך, את האחדות, שמלובשת בכל הדברים. ויראה לך, שמה שאת באמת רוצה, זה את האחדות.